pondělí 23. června 2014

Tvoříme s Micinkou

 Malá ukázka mé do budoucna asi dlouhodobé práce - přehozy na gauče v obýváku
 Tady trochu víc zblízka, aby byly rozeznat ty barvy, ale stejně to není ono. Naživo vypadají ty barvy jinak....
 Rozpletený pulovr na zimu pro mého milovaného P., zatím s tím moc nespěchám. Do zimy je ještě času dost.:-)
 Našla jsem doma nějaké starší zbytky a chystám se v nejbližších dnech uháčkovat letní věneček na vchodové dveře....
 S Micinkou dnes šijeme, teda spíš opravujeme závěsy do obýváku....:-)
 Mám v ní velkého pomocníka, dívejte, ja mi krásně drží látku, aby se mi líp špendlila! :-)
 Velká, malá šikulka......
 Jak je pracovitá.....
 Zasloužený spánek u P. :-)
 To je klídek a pohodička.....
 Dukátek se taky přidal vedle na komodě....
 Nebuď mě laskavě pořád s tím focením.......
 Bibinka šlofíkuje v obýváku.....
 Něco mě kouše v uchu.....
 Tady se kočka ani v klidu nemůže vyspat......
 No to je dost, že už s tím blejskáním dáš pokoj!
 Polehárko u tatínka P.
 To je láska.......
 Duky, když budeš moc hodný, tak se s tebou možná o to kuřecí rozdělím.....
 Hele pomalu, ať na mě taky zbyde.....
 Moudřejší ustoupí......
 No to je dost, že mu to došlo.....
Áaaaaaaa to byla mňamka........asi si půjdu zase zdřímnout......

6 komentářů:

  1. Beautiful kitten and lovely cats too! I love ginger cats.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné barvičky na přehozu. Ripple vzor háčkuji také moc ráda. Přeji hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat