čtvrtek 5. června 2014

Šátek Citron a taška od Simonky

 Tak jsem se po delší době vrátila k rozpletenému šátku Citron podle popisu od Vlněných sester. Myslím, že už mi zase tolik času nezabere. Jsem v půlce 5. části a pak ještě ten vlnkovaný okraj a bude to. :-)
 Dnes mi došla nádherná taška od Simonky k výzvě Jane33. Jsem z ní úplně vedle. Je krásně vypodšívkovaná, s kapsičkou a nahoře zdobená háčkovanou velkou vločkou. Materiály krásné - lněné plátno a vnitřek bavlna.
No budu ji nosit v létě, až půjdu na procházku.......
Přeji všem blogařkám i jejich rodinám krásné červnové dny, hodně pohody a tvůrčího náboje......:-)

6 komentářů:

  1. Ahoj Milko, moc hezkou tašku jsi dostala:-) Přeji hodně nákupů v galanterii:-) Nad citronem uvažuji od té chvíle, co jsem ho na uvedeném blogu viděla....třeba "vyhrabu" v syslírně vhodný materiál a za dlouhých letních večerů se budu věnovat pletení. ahoj Zuzana - hezký pátek a klidný a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Mileno, šátek vypadá superkrásně, jsem moc zvědavá, až bude celý hotov (snad nám ho tu pak ukážeš). ;-) A tašku jsem obdivovala už i u Simči, je dokonalá - to budou procházky! ;-)
    Krásný večer, Vivi.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata děkuji za zájem, samozřejmě, že šátek hned jak ho dopletu a vypnu, tak nafotím a dám na blog. Snad se mi povede. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám radost, že se líbí :-). Simona

    OdpovědětVymazat
  5. Rýsuje se pěkně, citron zajímavý název:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Mileno jsem ráda, že jsi se přihlásila do mé givawey a já díky tomu objevila Tvoje blogové miminko. Je úžasné pozorovat jak se blog vyvíjí od plenek. Jinak taška je moc krásná a šátek bude taky. :-) Přeji Ti spoustu času na tvoření a na kočičí miminko. Lenka

    OdpovědětVymazat