pondělí 30. června 2014

Vítej léto!

 Uháčkovala jsem nový věneček nad vchodové dveře, musím přece patřičně i když trošku se zpožděním přivítat léto, které tolik zbožňuju......
 Micinka usnula během hraní....:-)

 Chvilku počkejte, jen si odpočinu a budu pokračovat......
 Ta hračka je moje, ne aby mi na ni někdo sahal, než se vyspím......
 Cherrynka mi hospodaří v háčkařském chaosu v posteli.....:-)
 Začínám háčkovat novou tašku přes rameno, ta minulá podle Attic24 je super, nosím ji moc ráda....:-)
Vzor na tuto tašku ve tvaru skoro gondoly je od Priscilly Hewit a oslovila mě i jednoduchost vyhotovení, tak jsem se do ní pustila. Háčkuju z italské vlny. Je taková hrubší a dost kouše, ale na tašky je fakt ideální, po namočení v aviváži je na omak příjemná a celkem dobře drží tvar. Vnitřek tašky budu opět podšívkovat bavlněným plátnem jako tu předešlou. Jen zvolím barvy tak, aby se hodily k přízi.
 Bibinka, naše 10ti letá královna......
A zase ta naše malá pipka......:-) začíná být pěkně rozmazlená....

3 komentáře:

  1. Hmmm.... u vás se ty kočičky mají dobře, když můžou hodpodařit v háčkování:-)))
    Věneček je pěkný!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Mileno, hezky háčkuješ:-) a věneček se ti povedl. Kotě roste, má se u vás dobře a má to správnou péči. I náš kocour pomáhá rád a často - jenom si musím dávat pozor, překusuje mi vlnu nebo přízi. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky díky za milé komentáře. :-) U nás jsou kočky prostě rozmazlenci, my je s P. oba zbožňujeme a můžou skoro všechno. Ale výchova těch mrňat je na mně......musím Micku jako všechny před ní učit, že nesmí na záclony, ze mě si nesmí dělat strom....:-( to moc bolí......jsem doškrabaná až hrůza....Micka je pěkný divočák.....s tím hospodařením v pletení a háčkování je to tak, že já jim většinou dám kousek nějakého klubka a s tím si můžou hrát. Jinak samozřejmě ničit mi moji práci ne. :-)

      Vymazat