sobota 28. ledna 2017

Maličko zase pletu a háčkuju......

 Tak to měl být a teda i byl původně nákrčník z přízí Pingo classic, Pingo flammé a Drops Baby alpaca. Vypadalo to docela pěkně, ale po prvním vyprání mi to přišlo nějaké splihlé, tak jsem vypárala a začnu znovu trochu jinak......
 Původní verze před zapošíváním.....ach jo, zbytečná práce......-(
 Tak tohle bude háčkovaná sukně z příze Drops Safran. Mám ráda sukně z bavlněných přízí, už proto, že jsou těžší a nelezou po nohách nahoru a tím pádem není nutno dávat podšívky.
 Tohle bude pletená sukně variace Inspira opět, moc se mi ten vzor líbí.....z přízí Drops Fabel print. Doufám, že efekt duhování bude alespoň částečný. Tato příze není asi až tak vhodná na Inspiru, ale zkusím a uvidím.
 Tak tohle je hotová sukně Inspira, kterou mimochodem už i nosím. Jen ty barvy teda vůbec nesouhlasí, ale líp mi to vyfotit nešlo. Jsem fotograf amatér pouze, tak se omlouvám. Právě tato sukýnka potřebuje tu podšívku, protože je z vlněné příze s akrylem a tím pádem je i lehoučká.

Žádné komentáře:

Okomentovat