neděle 15. června 2014

Citron hotový...hurá!

 Tak jsem zdárně dokončila delší dobu rozpletený šátek Citron. Vyfotila jsem ho hned ještě mokrý, jak se suší....:-) Vypadá fakt zajímavě....

 Několik snímků pro potěšení oka hlavně zvířomilům (zvláště kočičkomilům ::-)), dokud pipka ještě pije z flašky.....
 Teda nátisk má pořádný, když má hlad, až má dost upito, tak začne usínat.......:-)
 Tady jsme úplně naměkko.......
 Už mi laskavě dejte pokoj, chci spát!
 Už usínám, to bude spaníčko.......
 Chlapec taky vydatně odpočívá.....
 Začala jsem háčkovat vytoužené potahy na kanápka do obýváku. Bude to šichta, protože háčkuju z Glorie a ta je dost tenká. Barvy se mi sháněly docela komplikovaně a jednu barvičku jsem sehnala poslední klubko a už ji prý nevyrábí....:-( No musím to nějak vymyslet, aby ta fialová duha byla co nejúchvatnější.....
Můj neobratný pokus fotit háčkování zblízka a je to nějaké tmavé.....kam se hrabu ve focení na Ajku.....to je profík! Ty barvy stejně ve skutečnosti vypadají úplně jinak, ach jo....no tak aspoň pro představu.
Vzorek je úplně jednoduchý, pokud bude mít někdo zájem, tak vám ho sem ráda napíšu. Existuje několik druhů vlnek, tyhle jsou takové jemnější.
Přeji všem pohodový vstup do nového týdne. :-)

6 komentářů:

  1. Ahoj Mileno, šátek "citron" se ti moc povedl - snad si ho upletu také - naštěstí bydlíme každá úplně jinde:-) Jakou sháníš glorii - zkusila bych se mrknout tady v galanterii a případně bych ti ji koupila a poslala. Pokud bys chtěla, napiš jakou barvu a kolik klubíček. mail máš:-) - díky za krásné fotečky - kochám se kochám (naštěstí v křesle a ne za volantem:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zuzko, musíš být moc príma holka. To já poznám hned :-) Díky za chválu, to zahřeje u srdíčka.....To si piš, že ti namejlíkuju, jaké barvičky bych potřebovala! Pokud je seženeš, tak mě doslova zachráníš, protože se ty odstíny už nevyrábí...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mileno, ještě mi prosím to klubíčko vyfoť abych zbytečně nehledala číslo v jiných barvách:-) ahoj Zuzana

      Vymazat
  3. Tak to chce potlesk! Je fakt parádní:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky Ajko, byl trošku pracnější na hlídání řad kvůli přidávání a ubírání oček, ale jinak se pletl dobře.
    Krásný víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi fakt šikovná a trpělivá holka ! Já už jaksi tohle období mám za sebou, teď si nechám šatičky na panenku uplíst, neboť na to nemám čas a trpělivost :-(

    Díky za milou návštěvu
    jaromila

    OdpovědětVymazat