neděle 13. dubna 2014

Šátky a zase kočičky....

Jeden šátek jsem dopletla  a hned jsem se pustila do dalšího. Mezitím pročítám zajímavé blogy ostatních děvčat blogařek. Jsem nadšená z toho, kolik nás je fanynek ručních prací.


 Fionka, naše nejmladší....
 Tak tento šátek už budu mít brzy taky dopletený, už se těším na další projekty. Je pletený jako ten předešlý z přízí Dora a Iris. Ten domodra je pletený podle děvčat Vlněných sester s dírkami na okrajích a uprostřed. Tento je bez dírek - takzvané skryté přidávání ok.
 Fionka při odpoledním odpočinku. :-)
 Dukátek odpočívá po dobrém obědě na oblíbeném míste všech - mikrovlnce. Mimochodem ten košík, ve kterém spí se už skoro rozpadá....Chtěla jsem jim tam dát nový, ale chlupáči ho odmítají používat, tak jsem musela trochu vyspravit ten starý, ach jo....:-)
 Moje oblíbená agáve....ten očichávač je Cherrynka :-)

 Příze, které čekají na zpracování.......

3 komentáře:

  1. Pěkný šátek:-)
    A kočička jak kouká, stejně jak ta naše:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Šátek se ti povedl:-) Kočky jsou skvělé a ten náš smí nejvýš na židli:-) a tak je mikrovlnka tabu. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za komentáře, naše kočky smí úplně všude. Jsou to rozmazlenci první třídy. Říkáme jim chlupatý děcka. :-)

    OdpovědětVymazat