pondělí 14. dubna 2014

Starý přehoz na postele a náš další člen rodiny




 Hodně blogů obsahuje tento oblíbený háčkovaný vzor. Proto přispívám taky svojí troškou do mlýna. Můj přehoz už pamatuje hodně, je fakt starý tak 20 let minimálně. Zjistila jsem dokonce, že se mi za ty roky místy udělaly dírky. Musím zašít.....Byl tehdy vyráběný ze všech možných zbytků, které jsem doma měla, takže příze nejsou stejného druhu. Snažila jsem se je tehdy zkombinovat tak, aby to nebylo na úkor výsledného efektu. No určitě až se mi zase nahromadí víc zbytků, tak budu muset asi začít vyrábět nový.







Tak toto je naše gekončice noční Lenorka. Jméno jí dal syn, vzniklo od toho, že je lenošná lovit cvrčky a raději si pochutnává na moučných červících, kteří jí z misky nikam neutečou. Je moc milá a mazlivá. Když si ji dám na rameno, tak mi obvykle zaleze pod triko do výstřihu a zahřívá se tam. Vydrží u mě i celé hodiny. Proběhnout jen  tak u nás doma se bohužel nemůže, protože naše chlupaté děti by ji ulovily....

Žádné komentáře:

Okomentovat