neděle 6. dubna 2014

Vítej jaro!



 Snad nám letos naše malá meruněčka nadělí nějaké plody......

 Dnešní momentky zachycené na naší zahrádce i okolních, sousedi mají hezčí, já nechávám prostor kočkám.:-)
 Cherrynka - moje závislačka, sleduje mě při každém kroku jako pejsek. Někdy přemýšlím, jestli to není převlečený pes.....:-)
 Dukátek při odpolední siestě na batohu mého milovaného, no prostě krása.
 Z příze Karisma v barvě khaki jsem dokončila návleky, čelenku a šálu. Příze mi vyšla akorát, hurá!

    Tak jsem se pustila do pletení trojcípého šátku podle Vlněných sester. Od děvčat pořád beru nové a nové inspirace ke svému milovanému pletení. Příze jsou Iris a Dora.

7 komentářů:

  1. Ahoj Mílo, ty jsi pilná:-) Také mám ráda, když mi materiál vyjde tak akorát, ale ne vždy se to povede. O pleteném trojcípém šátku také uvažuji, asi bych zkusila nějaký vzorek. Kočky jsou skvělé - Dukátek je jak ten náš, také by si vybral batoh:-) Ahoj a určitě časem do blogování pronikneš. Začínala jsem úplně sama a metodou pokus-omyl, ale pokud budeš potřebovat radu a já budu vědět, ráda pomohu, stačí poslat mail. ahoj Zuzana A děkuji za návštěvu Korálků dnů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko, šátek už mám dopletený. Vypnula jsem ho, ale vroubkový okraj se mi pořád kroutí. Musím zkusit ještě jemně napařit. Pak hned vyfotím hotový výrobek. Díky moc za návštěvu mého blogu. Milena :-)

      Vymazat
  2. Na pletený trojcípý šátek mám také zálusk, už asi tři zimy :o) ale vždycky ho nakonec uháčkuju :o) Tvůj má nádherné barvy, ta modrá je nádherná! Hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Leni, teď pletu spíš odlehčeně, jsou to jednoduché věci. Chtěla bych se zase pustit do něčeho složitějšího. Díky moc za návštěvu blogu. Tvé háčkované věci jsou úchvatné, pokračuj, ať máme my ostatní kde čerpat inspirace.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně se to na zahrádce zelená:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Zelená se hlavně u sousedů.....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Trojcípý šátek vypadá nádherně! Moc krásné barvy. Jana

    OdpovědětVymazat