středa 30. dubna 2014

Nové příze

Tak připravuji zase nové háčkování domů na gauče do obýváku. Bude to šichta......no pomalinku to zvládnu, ale bude to určitě trvat docela dlouho s tím ostatním co mám rozpracované.....
 Je to příze Gloria, má velký návín a cenově to jde. Mám už z dřívějška vyzkoušeno, že kvalitní akrylové příze vydrží dost velký nápor.
 Barvy jsou ve skutečnosti 5 odstínů fialové a 1 šedá, tak se mi to líbilo.......tady teda ty barvy vypadají úplně jinak. Přízi si asi ještě budu postupně dokupovat, protože nemám ponětí co spotřebuju, z tak tenoučké jsem ještě přehoz neháčkovala. Bude zase cikcak vzorem, ten pěkně vynikne a znám ho. Někomu spíš řekne o co jde, když napíšu, že je to ten vlnovkový u Attic24.

2 komentáře:

  1. Ahoj Mílo, Glorie patří mezi moje oblíbené příze už spoustu let. Pletla jsem z ní i na stroji a v poslední době z ní háčkuji. Ať se ti dílo daří - také přemýšlím o další dece a nemohu se rozhodnout - vlnky nebo čtverce? tak se třeba nechám od tebe inspirovat. Hezký květen. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, máš pravdu Glorie je taková stálice, která doufám z trhu nezmizí. Budu se snažit, hned jak kousek uháčkuju, tak to sem určitě nafotím. Mimochodem ty mě taky dost inspiruješ....:-) Krásné jaro!

    OdpovědětVymazat