úterý 11. března 2014

Nejake ukazky z pleteni a hackovani










Tak to jsou moje vytvory za poslednich par mesicu......
Zelene bolerko je pletene ze stoprocentni bavlny, cervene je hackovane taky z toho sameho materialu.
Ze zkusenosti vim, ze hackovani trva dele a alespon mne pomaleji pribyva. Navic spotreba prize je nepomerne vetsi.
Zimni doplnky potrebuji stale nove....proto si kazdy rok vyrobim neco dalsiho.
Hackovana deka mi dala taky dost zabrat, to bylo fakt na dyl.......
Pleteny satek je Baktus podle Helci od Vlnenych sester. Libi se mi moc.
Priznam se, ze od Vlnenych sester beru hodne inspiraci. Libi se mi jejich stranky i blogy.
Koupila jsem si od nich prize na pleteni satku Mettalouse. Dnes s nim zacinam a moc se na tu praci tesim.
Satek Baktus je pleteny prizi Iris z Vlniky, to same satek Wellen baktus.
Hackovana vesta co je tu vyfocena, je vyrobena z prize Katerina z Toptexu. Vzor jsem pouzila ze Snadneho hackovani.
Hackovana dlouha ruzova sala je taky pracovana podle navodu ze Snadneho hackovani.
Chtela bych toho tolik vyrobit, ale to bych nesmela delat nic jineho nez plest a hackovat.

4 komentáře: