čtvrtek 20. března 2014




Tak mám hotový šátek Metalouse, na který najdete návod u Vlněných sester. Plete se moc hezky, obzvlášť, když máte k dispozici kvalitní příze. Můj je upletený z 1 klubka Mille Colori Socks a Lace a 1 klubka Jawoll. Příze jsem koupila u Vlněných sester na jejich e shopu.
Musím přiznat, že jsem se trochu bála, jestli mi příze vyjdou na celý šátek, ale děvčata to mají vypočítané fakt přesně. Zbyly jen malé kousíčky přízí.
Na šátek jsem pyšná a budu ho nosit moc ráda. Proužky mi teda nevyšly tak jak mají být podle návodu, ale to nevadí. Nevím, jak se mi podařilo to tak uplést. Uprostřed jsem pletla dírkovou ažuru, tak v návodu taky není, ale mně se to tak líbí. Prostě jsem si návod trošku poupravila podle svého.

6 komentářů:

  1. Ten je nádherný! Pěkné ladění barev. Musel dát spoustu práce.
    Děkuju za návštěvu u mně.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za uznání, byl opravdu docela pracný, ale nosím ho s láskou :-)

      Vymazat
  2. Ten se ti povedl:-) - hned bych ho brala - ahoj Z.

    OdpovědětVymazat
  3. fakt krásný, i barevně. jen bacha, vlněné sestry jsou návykové

    OdpovědětVymazat