úterý 6. května 2014

Kočičí siesta a další.......

 Takhle to u nás vypadá dost často, už chybí jen ta nejmladší.....
 Dukátek, relax.....
 Bibinka, vy mi taky můžete.....

 Cherrynka, nevidím, neslyším, spím.....


 Další hotové čepičky pro dětičky z bavlněných přízí
Upekla jsem bezlepkovou buchtu s kompotovanými ostružinami, nahoru jsem nasypala nadrcené ořechy, vanilkový cukr a skořici. Je to obyčejný olejový moučník, ale když já ho mám tak ráda.......:-) Pekáček vysypávám obvykle jáhlovými instantními vločkami. To je místo hrubé mouky, jak se to dělá u normální mouky. Mám to trochu složitější, ale nevadí, už jsem si za ty roky zvykla....:-)

7 komentářů:

  1. Ahoj Mili, hned bych se ke kočičí siestě připojila. Hezké čepičky vyrábíš. Nenapíšeš recept na tu buchtu? Sice mi lepek nevadí, ale občas si dám ráda něco odlehčeného. Formy ráda vysypávám kokosem - taková bábovka nebo bublanina je hned o stupeň lepší:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, díky za komentář, jsi můj věrný čtenář, jsem za to fakt moc ráda. Naše kočky ty se mají někdy líp než my. Já jsem takový dobrák od kosti, že když si ke mně lehnou, tak jim ještě uhýbám, abych je náhodou nevzbudila. Je to horší jak s děckama....:-)
    Ten recept ti napíšu na tvůj blog. Je to jednoduché.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, ty si ale lebedí .... tak velkou postel pro sebe mají:-))
    Pekáček já zas místo mouky vysypávám kokosem:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké barevné kombinace čepiček:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, i zbytky dokážou člověka často překvapit....:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, je sice už hodně stará, ale pořád výborně slouží svému účelu. :-)

    OdpovědětVymazat