úterý 13. května 2014

Další čepičky, asi už dost.....



Tak jsem dodělala další 3 čepičky ze zbytků a už mě to nějak nebaví....Přitom jsem háčkovala pro sebe tašku přes rameno, ale zvolila jsem bohužel špatnou přízi. :-( Musím to celé vypárat a to jsem měla už hotový pěkně dlouhý kus....ach jo. Očividně se příze Hawai na tašky nehodí, je taková hrozně měkká a tvar by byl ve výsledku hrozný.
No tak jsem našla vlněnou italskou přízi, která je pěkně pevná a hodí se na takové projekty. Jediný problém mám trochu s barvičkama. Dala jsem k sobě odstíny smetanovou, starorůžovou, malinově červenou a tmavě fialovou. P. mi řekl, že se mu ta fialová do této kombinace nelíbí, ale tu já tam právě chci nejvíc, protože fialovou barvu mám moc ráda. No uvidíme jak to bude vypadat, jak toho budu mít trošku větší kousek, tak hned nafotím a můžete děvčata kritizovat.:-)) Je dost dobře možné, že to zase vypářu, nebylo by to poprvé, jejda, já už se za život něco napárala......:-)
Přeji nám všem blogařkám, aby se počasí na nás víc usmívalo, toho pláče už bylo docela dost. :-)

1 komentář:

  1. Ahoj Mili, to znám, když už něco dělám delší čas, chybí to správné zapálení pro věc /stalo se mi to u pletení ponožek:-)/ Tak se budu těšit, jakou taškou překvapíš :-) ahoj a hezké dny. Zuzana

    OdpovědětVymazat