čtvrtek 15. května 2014

Háčkovaná taška

 Tak jsem se pustila do háčkování tašky, která by měla unést moje objemné nákupy. Nikdy jsem si nepořizovala takové ty kabelky stylu psaníčka atd. Mám ráda tašku, která mě ozdobí a zároveň je praktická, že se do ní hodně vejde....
 Materiál je italská 100% vlna, je dost kousavá, takže na tašku ideální a pěkně drží tvar. Ty uzlíčky pečlivě začistím a navíc bude taška vyplněná podšívkou. Inspiraci jsem čerpala u Attic24. Lucy je úžasně pilná a kreativní žena. Umí nádherně sladit barvičky, no nádhera....Já jsem v tom množství barev trochu konzervativnější, takže si netroufnu používat tolik odstínů. No snad jsem to co mám doma sladila dobře. Mně se to tak líbí, tak snad mě děvčata moc nezkritizujete....:-) Samozřejmě budu ráda, za každý názor i ten negativní.

 No a tady zase ti naši flákači.......:-)
To je pohodička.....:-)

1 komentář:

  1. Mně se Váš výběr barev moc líbí, těším se na výsledek:-)

    OdpovědětVymazat